Via Marconi 51 C/O Galleria Del Reno 3, Bologna, Italien
Det 2-stjärniga hotellet Galleria Del Reno Bologna, som har ett arkeologiskt museum, ligger inom 5 minuters promenad från Oratory of San Colombano. Detta hotell harr 6 rum med utsikt över staden. Det är beläget inte långt från Palazzo Re Enzo.
Här bor du mindre än 1 km från Le due torri och bara 200 meter från Mercato delle Erbe. Närliggande kulturella sevärdheter är Palazzo Fava (250 meter) och Neptunus fontän (1,1 km). Gästerna kan njuta av närheten till Giardino Giorgio Amendola, som ligger mindre än 650 meter bort. Området erbjuder shoppingmöjligheter som Köpcentret Galleria Cavour på gångavstånd från Galleria Del Reno. Busstationen Autostazione di Bologna är belägen inom 10 minuters promenad från hotellet.
Restaurangen Caffè del Navile är också belägen mindre än 100 meter bort.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Galleria Del Reno!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Margareta
2024-03-12
Det var en trevlig 4-stjärnig upplevelse. Personalen var välkomnande och hjälpsam, älskade detta ställe. Rummet var rent och väldigt rymligt och hade trevlig balkong och trevlig utsikt. Läget var fantastiskt. Bistro Bibblan i närheten, där vi kunde äta.
Janne
2024-02-14
Hotellet hade ett centralt läge inte långt från tågstationen, centrum, gamla stan. Distriktet Piazza Maggiore var definitivt värt ett besök. Jag tyckte om rummet; det var ganska stort och vackert och hade trevlig utsikt och trevlig balkong.
Jörgen
2024-02-08
Rummet vi bokade var rent och väldigt rymligt och hade trevlig utsikt samt trevlig balkong. Underbart läge i närheten av centralstationen. Personalen var hjälpsam och välkomnande, vi hade en enkel incheckning.
Birgitta
2024-01-21
Hotellet uppfyllde behoven på ett bra sätt, jag uppskattade dess underbara läge och trevliga och välkomnande personal. Rummen var bekväma och rena och hade trevlig balkong och trevlig utsikt...